Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
1
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
2
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
3
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
4
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
5
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
6
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
7
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
8
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
9
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
10
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
11
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
12
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
13
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
14
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
15
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
16
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
17
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
18
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
19
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
20
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
21
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
22
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
23
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
24
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
25
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
26
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
27
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
28
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
29
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
30
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
31
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
1
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
2
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
3
Kulturní akce na zámku Nové Město
Nábor mladých hasičů
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020

1. Oficiální název

Obec Janov

2. Důvod a způsob založení

Obec Janov (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

Seznam organizací:
Knihovna dočasně zrušená

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Janov
    Janov 30
    518 01 Dobruška

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Janov
    Janov 30
    518 01 Dobruška

  • 4.3 Úřední hodiny po dobu karantény

  •  Středa :  15 - 17 hodin
  • 4.4 Telefonní čísla                        

starostka obce Vlasta Chaloupková +420 720 580 997
místostarostka obce Ing. Terezie Dembinská +420 774 181 601
  • 4.5 Adresa internetové stránky

www.janovobec.cz
janov@wo.cz

  • 4.6 Adresa podatelny  

Janov 30

Dobruška 

518 01

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny janov@wo.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru

  • 4.8 ID datové schránky

    ij4avbz

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 9723571/0100

6. IČ

00274925

7. DIČ

Obec není plátcem DPH.

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem podání a podnětů

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

11.2 Vydané právní předpisy

12.Úhrady za poskytování informací

12.1   Sazebník úhrad za poskytování informací

12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

13. Licenční smlouvy

13.1 vzory licenčních smluv

Obecní úřad momentálně nedisponuje žádným vzorem licenčních smluv podle ustanovení § 14a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

13.2 výhradní licence

Obecní úřad zatím neposkytl žádnou výhradní licenci podle ustanovení § 14a odstavce 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím č. 106/1999 Sb.

 

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

Nebyly zatím žádné informace požadovány.

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy: